Friday, April 29, 2011

DIY: Bunga Tangan

Jom bercerita tentang bunga tangan. Insha allah, bunga tangan nnt saya akan buat sendiri. Dalam kepala ini telah berlegar-legar idea utk membuat bunga tangan tu. Tp saya xpasti mahu memilih yg mana satu sbb semuanya saya suka...hehehe


Ramai pengantin kini suka pilih bunga hidup..cantikkan?





Bunga kristal ni pun cantik. Tp mcm susah je nk buat..huhuhu



Saya sangat suka bunga tangan jenis butang ini. Sangat unik ok dan praktikal.. sbb ape? sbb pas kawen boleh guna balik..hehehe





kalau nk lebih kreatif lagi, buat je guna kertas..bkn saja unik tp sangat menjimatkan..cuma nnt berdoa la byk2 supaya tidah hujan pada majlis nnt..klu x, nnt hancusss....




dan pilihan saya adalah
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Bunga stokin..hehehe..sangat cantikkan..dan saya pernah membuatnya pada majlis pertunangan dulu. tp bukan yg ini la..saya punya wana biru turqoise..hehehe



p/s: gambar-gambar diatas ehsan en.google..:))

No comments:

Post a Comment