Wednesday, November 16, 2011

Tentang DIA

alhamdulillah, sudah 38 hari hidup bersama DIA. Setakat ini semuanya berjalan dengan lancar cuma ade beberapa yg perlu improve sikit..38 hari bersama Dia, byk yg dipelajari tentang diriNYA.
1. DIA jenis yg suka bersarapan pagi jenis berat sebelum pergi kerja. Pada awalnya agak sukar utk membiasakan diri kerna saya bkn jeni yg makan pagi. Tp skang alhamdulillah, berjaya melakukannya.

2. DIA yg jenis xsuka makan pedas..Jd selepas ini saya perlu kurangkan sedikit pedas dlm masakan

3. DIA jenis yg tidak cerewet dalam soal makan. Klu xsempat masak, goreng telur pun sudah mencukupi..alhamdulillah

4. DIA seorang yg menepati masa. klu berjanji pukul 9 keluar, pukul 8.55 dh kene siap semuanya..klu x, telingaku menjadi tebal mendengar bebelannya....hehehe

5. DIA seorang abang yg tegas kepada adik2nya..w/pun tegas, die sangar sayangkan adik2nya..yg itu saya boleh lihat pada perwatakannya..

6. DIA seorang sangat kemas dalam segala hal terutama hal yg melibatkan kereta. ilyanie, sila pastikan kereta anda bersih sebelum DIA menggunakan kereta anda..*take note*

7. DIA seorang yg penyabar dengan perangai saya..^_^

8. dan yg paling penting DIA sayangkan saya dan SAYA sayangkan DIA

saya masih lg belajar utk mengenali DIA...SAYANG, insha allah saya akan buat yg terbaik utk kamu....


No comments:

Post a Comment