Thursday, March 15, 2012

::cuAK::

ini bukan cite cuak lakonan adik mia tu ye
yg ni cite cuak bila baby dlm perut xgerak
cite die lebih kurang cenggini....
isnin lepas, balik keje en suami ajak pegi makan..kebetulan adik sya cuti sminggu ajaklah die skali..sebenarnya saya yg malas nk masak..:p
odw nk g makan tu, en suami singgah kedai dobi ambil uniform die...elok je beredar dari kedai dobi tu, en suami telah menekan brek mengejut sepenuh hati..ayat xleh blah..
ape lg, saya terhandasla kat dashboard kete...tp yg pasti pergelangan tangan sangat sakit sbb ampu badan saya kot...terus marah en.suami
rupa2nye ade sekor anak kucing ni melintas tiba2...
saya terus pegang perut sbb risau pasal baby, baby gerak..ok lega!
tp malam tu rasa xsedap hati...baby senyap je...xmcm slalu..xpe, relaks lg..mungkin baby terkejut lg kot
b4 tido, cite kat en.suami yg baby xbrapa nk gerak...die plak rasa serba salah....ajak pegi klinik, tp saya yg xnk..xpe, saya cuba baca ayat kursi dan 3 Qul...ade respon ckit tp slow je..
xpe, sy cuba dengarkan bacaan surah yassin dlm hp...letak kat perut...masih ade respon, tp still xkuat...
saya cba positifkan diri yg baby insha allah selamat..malam tu macam2 doa supa allah lindungi baby dalm kandungan ni...
dan alhamdulillah, baby bergerak mcm biasa keesokkan harinya...syukur! mungkin baby terkejut dengan insiden tu kot...xpe, nnt ibu babab ayah ye buat syg terkejut...huhuhu

p/s: anak ibu sayang! kamu betul2 buat ibu dan ayah risau..jangan buat lg tau...

No comments:

Post a Comment