Friday, December 14, 2012

5 Tahun Sudah Berlalu~~~

14 Disember 2012
Hari ni saya begitu rindukan DIA
Sudah 5 tahun DIA meninggalkan kami semua
Perginya tidak mungkin kembali lg
Rasanya seolah2 DIA masih lg disisi
Perginya membuatkan diri aku menjadi lebih KUAT
Saat DIA pergi
Akulah tongkat kekuatan utk emakku
Setiap hari bersama emak, aku menjadi insan yg lebih tabah dari biasa
Aku menjadi lebih bertanggung jawab
Akulah abang, akulah kakak utk adik2 ku
Luaran mungkin orang lain nampak aku bersahaja
TAPI
Dalaman, rasanya aku saja yg tau
Disaat menjaga hati semua pihak
Hati sendiri, entah ke mana
Tiada siapa yg peduli
 
 
 
* Dulu bila bersembang ngan abah, aku suka bahaskan diri sebagai orang n abah selalu tanya orang mana..so, next time bila bersembang, aku automatik tukar orang kepada alang..n he like it when i change it..i miss that moment when he said "orang mana?"..tp tu semua 5 tahun lepas punye cite..n now i'm enjoy my life with my husband n cayang busyuk nurin syazwina..n emak, thanx for being my mom n always be wif me..luv so much..^_^

No comments:

Post a Comment