Monday, October 7, 2013

Happy Anniversary SAYANG

Alhamdulillah, hari ni genap 2 tahun usia perkahwinan kami..sesungguhnya kami bersyukur padaMu Ya Allah atas nikmat yg Kau berikan kepada kami sekeluarga..

suka duka, tawa riang, tangisan mungkin menjadi asam garam dalam hidup berumahtangga..klu tawar je xsedap juga kan..kene ada perasanya juga, br lengkap hidup tu..hehehe...sedangkan lidah lg tergigit, inikan pula suami isteri...alhamdulillah, 2 tahun ini byk mengajar aku erti tentang kasih sayang, tolak ansur, kerjasama, sifat mengalah bila perlu,  disiplin diri dan byk lagi yg aku rasa panjang sangat nk tulis...

lahirnya puteri kami, nurin syazwina menjadi pelengkap hidup kami berdua...bukan mudah untuk menguruskan semua benda dalam satu masa...kerja dan rumahtangga, rasa kita semua tau akan tanggungjawab dan bebanan masing2...mcm mana nk arrange masa, suami ngan anaknya lg...haish, xbaik mengeluh tau..Alhamdulillah, dengan adanya suami dan mak dapat juga la mengurangkan bebanku ini...klu sorang rasanya, tunggang langgang la jawabnya....

kepada en.suami, terima kasih atas kasih sayang yg abang berikan..abang byk mengalah utk saya dan family saya...saya tahu kadang2 bkn mudah nk buat sesuatu keputusan tanpa melukakan hati org yg kita sayang..abg sanggup tinggalkan kepentingan sendiri utk kami sekeluarga, terima kasih utk semua pengorbanan abg demi kami sekeluarga...sanggup mengadap muka yg masham ni dan melayan kerenah mengada2 isterimu ini..maafkan saya andai kata ada perbuatan dan perkataan yg melukakan hati abang..sesungguhnya tidak terlintas langsung utk berbuat demikian..

semoga hubungan yg kita bina ini mendapat keredhaan dan rahmat dariNya...moga kasih sayang antara kita akan melimpah ruah hingga ke syurga hendakNya....insha allah...

berdua
 
 bertiga katanya


our princess, nurin syazwina

berempat, insha allah..doakan kami

No comments:

Post a Comment