Wednesday, September 29, 2010

cerai????

bkn aku ye..
terkejut dengan cerita yg disampaikan oleh ex officemate di ipoh dulu..orgnye muda lg, br 24 tahun, comel je org nye..katanye die dicerai oleh suaminya talak satu...aku turut rasa simpati ape yg menimpanye..ye la, usia perkawinan mereka blum lg mencecah 4 tahun dan anak nya plak br nk mencecah 3 tahun...katanye suaminya menghantar lafaz cerai melalui sms je..sungguh tdk beradap betul la lelaki itu..kalau iye pun, ape salah nye berbincang dulu..fikir la masa depan anaknye itu..kecian pada budak kecik tu...yg paling aku geram tu, die ceraikan isteri die hanya beberapa hari selepas hari raya sbb gilekan janda anak 2..ape yg janda tu mandrem kat laki tu pun aku xtau..

kepada ida, aku doakan die tabah menghadapi dugaan ni..sesungguhnya ape yg berlaku pasti ade hikmahnye...smoga ape yg berlaku ni menjadikan kamu leh tabah dan matang dalam menempuhi kehidupan ini..dan aku pasti akan mengambil iktibar dgn apa yg berlaku ini, smoga ianya tdk berlaku kpd ku kelak....

No comments:

Post a Comment