Thursday, September 16, 2010

trima kasih semua....

Agak lame gak aku x update blog ni..besela agak sibuk dgn kerja2 harian working,meeting, eating, dating) dan kedatangan syawal..ehehehehe..sempena syawal yg mulia ini, aku dpt hadiah yg paling bermakna dlm hdp ku..ku bersyukur kepada mu Ya Allah..Hadiah yg paling bermakna tu adalah, aku bakal menjadi milik org..kini ku telah dikurniakan seorang kekasih yg bakal menjadi hubby aku, yang akan memimpin kehidupan aku, yang akan menjage aku, sepanjang hayatnye..ku berharap agar kurniaan NYA itu adalah yg terbaik utkku..insyaallah..

btw, thanks to all yg wished me..doakan ape yg ku miliki sekarang akan sentiase ku miliki hingga ke akhir hayat..kepada suha, eija, gee, ewah, awek yg sanggup teman aku dri make up smp la majlis tamat dan teman-teman yg lain yg sudi hadir, thanx so much..nnt kenduri korang aku dtg plak..huhuhuhu..untuk BONDA tercinta time kasih xterhingga sbb byk tolong anakmu ini utk menjayakan majlis ini...luv u so much..

jom layanz pic-pic ni..

























No comments:

Post a Comment