Friday, December 3, 2010

congratulations to all of u...^_^

Well, bulan ini musim perkawinan dan musim mengawan..hee..Ramai schoolmates, coursemates and mates yang lain getting married..Waaa~ Ade majlis yang aku dapat hadiri ada yang tak..Mintak ampun mintak maaf mana yg aku tak sempat menghadirkan diri tuh ye..
ape pun

Congratulations to haslina & husband
Congratulation to princess nurul & Firdaus
Congratulations to sahril n patner
Congratulations also to kakyong & future husbad
Congratulations to fairuz statilla & azmir
congratulations to rosmiza for the new baby
congratulations to shidah n alul yg sarat mengandung
Congratulations also to yune n redz for uncoming baby
congratulations o all of u....
^-^

Aku suke tengok org kawen nih..heee ^^
Aku?
insha allah, tahun depan akan berlangsung

So, malam ni aku akan hadir majlis pernikahan kawan sekolah..haslina wahab....Mesti die sedang berdebar-debar sekarang nih..

No comments:

Post a Comment