Saturday, June 19, 2010

:::BOS BARU:::

topik pagi ni bos baru...hehehe..masuk ari ni dh 5 ari bos baru start keje..nama bos baru aku ni Dipo Nogoro bin Janius, adik ipar bos aku yg lama dulu....tengok nama die pun dh semacam kan...bos aku ni org indonesia tp dah lama menetap kat malaysia, muda lg mayb around 30 something...

dia ada kat tepeng 2 hari seminggu je, yg selebihnya kat kl.....i like...^_^
klu nk compare ngan bos lama, yg ni lg dasyat...luaran nmpk sempoi gile tp dalamannya die, tegas beb...klu dulu boleh gak mengulat sekali sekala tp yg ni xbrani aku...keje die mesti siap ontime...klu xde keje pun, kene pandai2 cari keje...huhuhuhu....

tp aku suke cara die...keje die mmg sistematik... dari A sampai Z, haruslah ikut prosedur..dari benda yg remeh hingga la yg sebesar2nya, haruslah PERFECT....

ape2 pun aku harap hubungan ktorg berjalan dengan lancar..hub bos ngan pekerja eh! jangan slah anggap plak...:p



No comments:

Post a Comment