Friday, June 11, 2010

cuti-cuti....

wah, xsabarnye nk cuti esok..nk pegi kelantan ikut rombongan kahwen (nk ambil berkat)...hehehehe..sebenarnya cousin aku kawen ngan org klantan..disebabkan xcukup driver, makjang aku ajak la aku g skali...thanx ye makjang sbb ajak kite...

alang2 nk g klantan, boleh la aku cuti-cuti malaysia skali...dapat gak release tension ckit otak aku yang tengah serabut ni...nk lupa semua masalah kat tepeng ni....huhuhu.....mana nk tau, balik bercuti je aku jd segar megar ke mungkin lebih ceria klu nk compare 2-3 ari lepas mukaku yg agak suam-suam kuku...bak kata awie dlm lirik lagu die.* berarak mendung awan yang kelabu*.....hahahaha..

hopefully perjalanan esok berjalan dgn selancar-lancarnya...smoga perkara yg tidak diingini berlaku sepanjang aku drive nnt...smoga aku mendapat ketenangan di sana....jom layan....(hatiku telah berada di kelantan)...ngeeeeee




No comments:

Post a Comment