Saturday, May 7, 2011

SELAMAT HARI IBU ^_^

Sempena sambutan Hari Ibu ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu utk mak saya, Kamariah Binti Hashim yg telah bersusah payah melahirkan, menjaga dan mendidik saya hingga kini. Tanpamu, siapalah kami semua...SAYANG kamu sangat2..



Kat bawah ni, saya sertakan satu video klip buat mak dan kite semua..sangat terkesan dihati saya..Bagi saya, sehebat mana pun kita di mata dunia, tp dipandang hina jika tidak menjalankan tanggungjawab seorang anak..Sesungguhnya syurga itu di bawah telapak kaki IBU....Sama-samalah kite renungkan






Seorang lelaki datang dengan Rasulullah s.a.w dan bertanya: Siapakah manusia yg paling berhak utk aku layan dengan sebaik-baiknya: Baginda menjawab: "Ibu Kamu" dia bertanya lagi: "Kemudia Siapa?" Baginda menjawab: "Ibu Kamu" dia bertanya lagi: "Kemudian Siapa?" Baginda menjawab: "Ibu Kamu" dan dia bertanya lagi: " Kemudian Siapa?"Baginda menjawab: "Ayah Kamu"




No comments:

Post a Comment