Tuesday, February 9, 2010

:: saBTu YG sanTAi::

ari sabtu yg lalu, aku berkesempatan naik ke bukit larut dgn eija..klu ikutkan perancangan ni dh lama buat cm xjmp tarikh yg bersesuaian je..kebetulan eija pun tngah jiwa kacau, aku pun ajak la die ..7 tahun gak la aku xnaik bukit larut ni... nama je budak tepeng tp hampeh! huhuhu pada awalnya, ktorg bercadang nk daki smp atas, tp disebabkan ari isnin kerja dan cuaca mendung, ktorg xbrani nk ambl risiko..so, ktorg buat keputusan utk naik jeep je.. **naik jeep baru lg**

perjalanan dari kaki bukit ke puncak ambl masa lebih kurang stengah jam....dalam pukul 10.30 ktorg sampai ke puncak...nasib baik xmuntah dalam jeep tu, klu x wat malu je...budak kat sebelah aku steady je...huhu..**utk pengetahuan korang sume, jalan die cerun gile, sempit plak tu....klu pakcik driver silap bawa ckit, confirm terjun dalam gaung sebelah... ** boleh dibayangkan kan! ~ngeeee~

hmmmm, pemandangan dari puncak mmg cantik...ktorg boleh nmpk bandar taiping yg berada dkt bawah...laut pun aku leh nampak...cantik sangat! pakcik yg keje kat shallet tu ckap, klu pemandangan waktu malam lg cantik, siap leh nmpk jmbtn pulau pinang lg klu bernasib baik....mmg mengujakan...

hopefully, pasni dapat tido kat sini plak...sewa shallet pun xmahal sangat...so, kawan2! sape nk join aku..Jom! ngeeee~~















p/s: berbaloi naik atas ni sbb, cik pacat pun nk tumpang sekaki cium betis aku ni...huhuhu


No comments:

Post a Comment