Friday, February 5, 2010

C.E.R.I.T.A. S.E.M.A.L.A.M

pagi
hari ni terlewat bangun, kul 8.30 pg baru sedar..huhuhu, kelam kabut jadinye...mak pula beranggapan aku sudah bangun..ini semua gara-gara tido lewat malam td...nasib baik report dh siap, klu x....alamatnya kene @@#*##@!!!! aku dgn bos...xpe, malam ni aku akan qada tido aku sepuas-puasnye


*****************************
tengah hari
aku balik seperti biasa..sampai muka pintu je, mak bagi tau hari selasa ni kene g court...hmm, alamatnya kene minta cuti lagi la ni....adooii, malasnye..dh la kene tunggu berjam-jam lamanya dlm court tu nnt.......ape pun, kite lunch dulu..ari ni mak masak simple je tp cukup utk membuka seleraku...ada smbl belacan..ngeee~~~aku suka..


*****************************
petang
balik kerja, singgah ke tesco beli barang rumah..dh berapa lama tertangguh pun aku xtau..ni pun mak dok bising..klu x, jangan harap la aku nk pegi...xsmp 10minit shopping, aku trima panggilan dri balai polis kamunting...tension! gmbr yg diaorg tangkap ari tu dh hilang..so, gambar barang bukti kene tangkap sekali lagi..aku diminta datang dalam setengah jam..potong mood betul la cik po ni (panggilan aku utk cik polis)...bl dh smp, kene tunggu la plak...pegawai yg incharge xdtg lg...huh! janji melayu betul...mau stengah jam aku tunggu kat situ....hampeh betul cik po ni...


*****************************
malam
kul 7.30 baru sampai umah...kene bersiap cepat sbb ade dinner kul 8.30 dgn en. herry..



notis saman kepada saksi yg aku terima semalam...

No comments:

Post a Comment