Wednesday, February 24, 2010

K.E.T.I.K.A H.U.J.A.N T.U.R.U.N

pagi ni hujan mencurah-curah membasahi bumi.....bak kata cik laila,


alangkah indahnya andai hari ini cuti...


lg best klu dapat bantal dgn selimut...bagaikan dunia ini aku yg punya..wakakaka...

.


dalam keadaan yg tenang dan sejuk ni tiba2 aku teringat akan jemputan perkahwinan sahabatku noraziana aziz dgn pasangannya yg akan berlangsung 13/3 ni.....dh nk kawen rupanya sahabatku ini...

.


hampir 13 tahun tdk berjumpa...*tersenyum sendiri*...

.


dulu kami satu geng..(masa sekolah rendah)...aku, azizah, shima, suha, aziana, huda, venis, shidee ngan ayeq (ashraff)...suka duka kongsi bersama...macam2 cerita yg berlaku..musuh ketat kami masa tu diana n the geng (murid kesayangan mr yoong)...apa yg kami buat sume xkene dimata diana....dgn die pun kami pernah gaduh besar ^_^....alangkah indah masa itu..akal yg cetek yg xpernah fikir panjang..budak2 la katakan...smp bilik guru besar pun kami pernah masuk..(tp bkn aku la) huhuhu....

.


tp kenangan paling manis ialah ketika kami membuat persembahan tarian dkt ipoh..mmg best sangat masa tu...masa tu tengah tunggu keputusan upsr...aku ingat lg miss tah ngan mr yoong yg gatal mengajar tarian (geli aku bila teringat kat mr yoong)....tp rasa mcm comel je kami sume time tu..ye la, aku masa tu jd pom pom girl (betulkah ejaan ku ini, abaikan)..dgn baju ada labuci wana pink lg...so sweet...

.


hmmm, tamat je sekolah rendah, masing-masing bawa haluan sendiri...cuma ketika ini cuma ashraff sahaja hilang tanpa berita...kata shedee ashraff keje kat rawang...ntah la, aku pun xpasti....tp yg lain masih keep in touch lg...hopefully, aku dapat berjumpa dgn ashraff suatu hari nnt..

No comments:

Post a Comment